FormulaTV Foros

Foro El barco

para los que se pasan la vida criticando a Mario Casas...

Anterior 1 2 3 4 5
atgia
atgia
04/09/2011 22:22
Recientemente se le ha hecho entrega a Mario dos premios como actor, el premio ACE en Nueva York y el premio Acor Revelación en Tarazona. Para gustos los colores, puede que no os guste Mario y lo odieis y os emocioneis criticándolo, pero lo evidente es lo evidente y si le dan premios será por algo, digo yo, y que quede claro que no soy una quinceañera carpetera.
Enana19
Enana19
17/09/2011 15:58
Aburrido ya el tema eh? xDD
Atun
Atun
17/09/2011 17:33
cometeles, hace poco que te veo por aquí... o me equivoco? yo entiendo lo que dice enana19... es que llevamos dándole vueltas al tema desde antes de que empezara la serie, y gracias a dios ahora se debate, hubo una epoca en que todo iba en torno a mario casas para bien o para mal.
a los que nos da un poco igual, pues como que cansa....si ya todos sabemos lo que opinan los otros por aquí.
kutune
kutune
17/09/2011 17:39
Joe es que hay ciento y la madre de post diciendo mario casas es buen actor, es mal actor, esta bueno, da asco, es guapo, es feo. Por si la gente no se había dado cuenta hay 12 personajes principales más. En la serie NO solo existe Mario Casas aunque parezca que sí
Barquero21
Barquero21
17/09/2011 17:42
pero es que este post no es ni para decir que mario es un buen actor,es para meterse con la gente que opina lo contrario (de ahi el titulo).

yo nunca he abierto uno para criticarlo,casi todos los que se abren es a favor,lo cual me parece bien,siempre que se de argumentos serios.
Quisquilla
Quisquilla
18/09/2011 14:47
Los que estéis cansados no tenéis porque entrar al post... Vamos digo yo. Si ya sabéis de lo que va, os podeis ahorar el "clic" tranquilamente. ;)
No todo el mundo lleva desde el inicio de la serie comentando todos los temas y me imagino, que cualquier tema puede ser reabierto cuando se quiera si a la gente le apetece.
chassi_93
chassi_93
18/09/2011 16:09
O primeiro, son galega (e estou moooi orgullosa) escribo isto polo que din por arriba, de ser "antigalleguista" ou algo así. Amo o meu pais e a miña lingua. Pero iso non implica que me teña que gustar Mario Casas polo simple feito de ser galego. Nin implica que sexa "antigalleguista" polo simple feito de odiar a Mario Casas. Iso si, se hai algún "antigalleguista" non solo por Mario Casas, se non polo simple feito de ser galega, o único que direí é: Non es mellor ca min.
Non son unha gran fan de Mario Casas. Pero tampouco estou en contra del. É certo que hay xente que actua mellor ca el, para que enganarnos. Pero tampouco é tan malo. Ten moito camiño que recorrer para ser un mellor actor. Lin nun comentrio, que era o mellor actor español ou algo así. Non pasemos. Hai moitos actores españois que son mellor ca el.
No de ser guapo o non, depende do gusto. A min paréceme mono, pero non por iso teño mellor ou peor gusto co resto.
A primeira vez que vin a Mario Casas, non me chamou a atención. Nin en sms, e tampouco en "Los hombres de Paco". Non me parecía un personaxe no que tivera que fixarme. Pero en 3MSC, gustoume. E podo dicir que non son unha desas "moja bragas" que foron a ver a película por que saía el. Fun a vela porque as miñas amigas dixeron que estaba ben. Gustoume como actuba e podo dicir, que é onde máis me gustou a sua actuación. Chorei cando el estaba mal por Babi (inda que teño que recoñecer, que empecei a chorar cando a carreira empezou. E que choro facilmente.). Agora si, en "El Barco", non me gusta tanto. Moléstame moito que sempre teña a mesma cara. E outra cousa que tamén me molesta, é que case sempre ten os ollos medio pechados. Meu fillo, ¿ves ben?.
Acabeí. Perdón se teño algunha falta, pero é que acabo de empezar a falar máis o galego (culpa dunha profesora que tiven o ano pasado (:), e non o domino moi ben.
Barquero21
Barquero21
18/09/2011 16:40
Correcto,has pasado satisfactoriamente el examen de gallego jajajajajaa.

Creo que estoy de acuerdo contigo en la mayoria de cosas,sobre todo cuando dices que en el unico papel que te gusta es en 3msc,en eso estoy de acuerdo,que lo solventa con mas fuerza que los restantes.
En lo que no estoy de acuerdo es en que le queda mucho para crecer,eso no es asi,porque para crecer tiene que estar ahí la intencion,y esta claro que el esta muy bien en el rol que esta ahora,no tiene ningun reto y asi es difícil de crecer,por no decir imposible.
Ah y en el barco es su peor actuación de largo,porque su evolucion con respecto a Aitor no es que este igual,sino que ha ido para atrás.
chassi_93
chassi_93
18/09/2011 16:47
Grazas!! :)
Home, iso é certo... se non ten a intención de mellorar como actor e de facer papeles máis variados non serve de nada que sexa actor. Se vai facer de él sempre que actue, mellor que o deixe. Iso si, que ninguén se moleste polo que dixen, é a miña opinión e non faltei a ninguén.
Anterior 1 2 3 4 5